Alle communicatie-
middelen.

Een goed, en in dit geval noodzakelijk, initiatief omarmen we graag. Vanaf het prille idee is Mediamens als eerste sponsor nauw betrokken bij de ontwikkeling van het Jeugdeducatiefonds. Alle uitingen - logo, huisstijl, huisstijlhandboek, website, digitale nieuwsbrieven, roll ups, kaarten, certificaten, enzovoort, zijn door ons bedacht en gemaakt, op sponsorbasis. We hopen natuurlijk dat we met onze kennis en expertise een bijdrage leveren aan dit goede doel én aan het bieden van ontwikkelingskansen voor álle kinderen. En misschien zelfs anderen inspireren...

Zonder de samenwerking met Mediamens zouden we nu onmogelijk zoveel kinderen kunnen helpen. Bij de start, toen we alleen nog maar een idee waren, kregen we al hulp. Door de inzet voor de site, de vormgeving en het mailsysteem konden mensen ons vinden én konden we groeien. Ging ook iedere euro die binnenkwam naar een kind om zich te ontwikkelen. Nu we inmiddels samenwerken met bijna 80 scholen waar ongeveer 16.000 kinderen les krijgen, staat de samenwerking nog steeds als een huis. Zonder die samenwerking zouden we niet de kinderen kunnen ondersteunen zoals we dat nu doen. Ook buitengewoon is de betrokkenheid en de snelheid. Met het hele team is het gewoon heel prettig werken. Daan is er daar 1 van. Ze is er als het nodig is, doet snel iets als dat 'even' moet, geeft commentaar op onuitvoerbare plannen en komt altijd met alternatieven om het weer beter te maken.
Hans Spekmandirecteur Jeugdeducatiefonds

Meer weten?

Wilt u een nieuw bedrijf starten of initiatief nemen? En vanaf het prille begin daarvoor deskundig communicatieadvies inwinnen? Kom dan eens koffie drinken bij Mediamens!